شهــــــــــــــــــــــــرفرنــــــــــــــــــــــگ

شهــــــــــــــــــــــــرفرنــــــــــــــــــــــگ
مطالب گوناگون از همه چيز واز همه جا در شهر فرنگ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زمزمه های عاشقانه و آدرس bahar2312.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تو آن دريا كه ساماني نداري

من آن موجم كه در ساحل اسيرم

تو آن كوهي كه پاياني نداري

منم آن كوه پيمايي كه پيرم

تو آن بالا به روي قله كوه

منم پايين به روي خاك نمناك

تو آن دشتي به هر سو سايه گستر

منم مرداب،مردابي خطرناك

تو آن چشمه كه مي جوشي ز اعماق

من آن خاك كويرم در بيابان

تو جاري مي شوي در كوه و صحرا

منم درمانده و پايبند زندان

مكن بيهوده خود را خسته من

كه من از ايستادن نا گزيرم

تو بايد رخت بربندي از اينجا

ولي من خاك ومرداب و كويرم



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت16:32---7 آبان 1390
بهار جون خیلی عالی امیدوارم که موفق باشی شرمنده که دیر جواب نظرتونو دادم اخه نتم مشکل داشت نمیتونسم وارد وب لاگم بشم

ABAR
ساعت7:29---24 مهر 1390
WWW.ABAR.TK

outlandish
ساعت20:02---23 مهر 1390
mmmm ey
badak niiiii


لیندا
ساعت11:24---23 مهر 1390
وب خوبی داری موفق شی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:55 ] [ بهار ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 226
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 257565
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 202
تعداد آنلاین : 1



كد تقويم

ابزار مبدل تاريخ ها


Create your flash banner online in 5 step Create your flash banner online in 5 step

لینک های خود را طلایی کنید!